Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

 

Ομορφοπλαγιά




Όρθιος στην πρώτη σειρά των αιχμαλώτων

εκεί που παίρνει να ανηφορίζει η πλαγιά.

Μούσκεμα στον ιδρώτα, με φούμο, ιδρώτα και αίμα στο πρόσωπο.

Σηκώνω το χέρι να σκουπίσω το μαύρο νερό που πέφτει στα μάτια μου.

Ο γερμανός στρατιώτης

του όπλου του το κοντάκι πιέζει στα πλευρά μου

Πόνος οξύς.

Τον κοιτάζω στα μάτια.

Παιδί και αυτός όπως όλοι μας.

Πέντε μέτρα μπροστά μου

ο Συνταγματάρχης και απέναντι του

οι στρατιώτες παρουσιάζουν όπλα ευθυτενείς και με την πλάτη ίσια.

Στον συμπολεμιστή μας Λοχία.

Στα πόδια μας τα θύματα του.

Ο λοχίας σηκώνει το λούγκερ στο κεφάλι του Ίτσιου.

Πυροβολεί.

Τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα.

Με χτυπάει ξανά ο στρατιώτης.

Πέφτω στα γόνατα μέσα στη λάσπη.

Κλαίω από περηφάνεια και ζήλεια.

Για τη δόξα που αξιώθηκε.


Ιωάννης Μπαχάς


Η συμμετοχή μου στις εκδηλώσεις τιμής για τα 82 χρόνια από το Έπος της Μάχης των Οχυρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου